FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Sklep

1. Czy musze zakładać konto aby zrobić zakupy w sklepie?

Nie ma takiej potrzeby. Zakupów w naszym sklepie można dokonać jako gość, bez konieczności zakładania konta. Polecamy jednak założenie konta, dzięki któremu możesz m.in. mieć wgląd do historii swoich zakupów.

Jeśli chcesz się zarejestrować możesz KLIKNĄĆ TUTAJ

2. Co zyskuje zakładając konto?

Rejestrując się w naszym sklepie internetowym otrzymujesz:

 - Rabat w wysokości 5% dla nowych klientów

 - Dostęp do historii twoich dotychczasowych zamówień

 - Szybsze i wygodniejsze składanie zamówień

 - Możliwość śledzenia realizacji swojego zamówienia

3. Czy dostanę paragon lub fakturę?

Tak. Do każdej przesyłki jest dołączany paragon fiskalny, który jest jednoznacznie dowodem zakupu. Dla klientów biznesowych zamiast paragonu możemy wystawić fakturę VAT.

4.Co to jest kod promocyjny?

Kod promocyjny to unikalny kod pozwalający uzyskać rabat przy składaniu zamówienia. Wysokość rabatu jest podana w informacji towarzyszącej publikacji kodu. Zazwyczaj kody rabatowe są ograniczone czasowo. Niektóre już wcześniej przecenione produkty mogą być wyłączone z działania kodu.

5. Jak się z nami skontaktować?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt:

- Stacjonarnie: SPORT4U ul. Rzeszowska 13, 38-130 Frysztak

- Telefonicznie: 574 201 432

- Mailowo: [email protected]

Zazwyczaj odpowiadamy w godzinach 9-17 pon-pt, 9-13 sob.

6. Czy posiadamy sklepy stacjonarne?

Tak. Aktualnie posiadamy 3 sklepy stacjonarne i staramy ciągle się rozwijać.

Chcąc zrobić zakupy osobiście zapraszamy do:

- Strzyżów 38-100, ul. Patryna 4 (obok Domu Kultury) 

- Frysztak 38-130, ul. Rzeszowska 3 (obok "Biedronki") 

- Kolbuszowa 36-100, ul. Rzeszowska 10 (Galeria nad Nilem - I piętro)

7. Z jakimi markami współpracujemy?

Jesteśmy autoryzowanym partnerem 4F, Outhorn, Under Armour, BIG STAR. Kupując u nas masz pewność, że otrzymasz towar nowy, oryginalny, objęty gwarancją.

Znajdziesz u nas produkty takich marek jak:

- 4F, Outhorn, Under Armour Arena, BIG STAR, Brugi, Campus, CROSS JEANS, Dromader, Elbrus, GATTA, GOE, Grisport, Hi-Tec, HMS, IQ, Magnum, Martes, N’OVEEN, Spokey, Tarrago i wiele innych.

Produkty

1. Czy kolor ubrania różni się w rzeczywistości?

Zdjęcia są naszego autorstwa. Staramy się jak najlepiej oddać rzeczywisty wygląd produktów, jednak czasami w wyniku różnic w ustawieniach monitorów i wyświetlaczy, odcień może się nieznacznie różnić.

Częstym przypadkiem jest wystąpienie różnic w kolorze, oglądając to samo zdjęcie na kilku monitorach.

2. Jak dobrać odpowiedni rozmiar dla mnie?

W sklepie sportowym Sport4U tabele z wymiarami sylwetki znajdziecie Państwo w karcie produktu.

Staramy się, aby pomiar był dokładny, jednak mierzymy jedną sztukę z całej partii, a w procesie produkcji mogą wystąpić różnice ok. +/- 2cm. Prosimy wziąć to pod uwagę. Mierzone na płasko, bez rozciągania.

3. Jak prać kupione produkty?

Piorąc odzież należy stosować się do instrukcji umieszczonej zazwyczaj na metce. Pracując najlepiej unikać miejsc z nadrukiem lub odwrócić koszulkę na drugą stronę.

Zamówienia

1. Czy jest możliwość sprawdzenia dostępności produktów?

Produktu aktualnie brak na stanie – aktualnie brak sztuk na magazynie. Jeśli jednak jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, napisz do nas na email: [email protected] lub telefonicznie: +48 574 201 432

Produkt dostępny w innych rozmiarach – produkt nie jest dostępny we wszystkich rozmiarach, warto się pospieszyć z zakupem!

Dostępny na zamówienie – W przypadku sprzętów i maszyn w kategorii siłownia i fitness, możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić zamówić ten produkt – w celu kupna skontaktuj się z nami drogą email: [email protected] lub telefonicznie: +48 574 201 432

2. Jak długi jest czas realizacji zamówienia?

Po złożeniu zamówienia na adres email podany podczas rejestracji otrzymasz informacje z linkiem dotyczące twoich zakupów.

Zamówienia standardowo są wysyłane automatycznie następnego dnia roboczego. Dostawa za pośrednictwem Kuriera DPD jest realizowana zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku wybrania Paczkomatów Inpost czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni robocze. 

W przypadku niektórych przedmiotów w kategorii Siłownia i Fitness jak np. bramy czy wyciągi, czas realizacji zamówienia może się nieznacznie wydłużyć.

3. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email podany podczas składania zamówienia prześlemy informację dotyczącą postępów w realizacji Twojego zamówienia. Po zalogowaniu do swojego konta na naszej stronie internetowej, zyskujesz dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz zrealizowanych zamówieniach, czyli: 

 - Informacje 

 - Adresy 

 - Historia Twoich dotychczasowych zamówień i ich szczegóły 

 - Zwroty towaru Kupony

4. Co to znaczy, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych?

Jest to informacja dotycząca danych osobowych, która informuje, że wasze dane są przechowywane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane czy rozpowszechniane osobom nieupoważnionym.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej przejdź do zakładki Regulamin w stopce strony lub kliknij TUTAJ.

5. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Wybierając odbiór osobisty, jest możliwość odbioru przedmiotu w naszym sklepie stacjonarnym znajdującym się pod adresem :

Frysztak 38-130, ul. Rzeszowska 3 (obok "Biedronki").

6. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany zawartości zamówienia, rozmiarów czy też ilości. 

Jeśli będziesz potrzebował pomocy skontaktuj się z nami:



- Telefonicznie: +48 574 201 432

- Mailowo: [email protected]

7. Jakie są statusy zamówień i co oznaczają?

Przygotowanie w toku - zamówienie opłacone, przygotowywane do wysyłki 

Zamówienie oczekujące (opłacone) – zamówienia oczekujące na wysyłkę 

Oczekiwanie na płatność przy odbiorze – zamówienia oczekujące na płatność przy odbiorze 

Oczekiwanie na płatność przelewem - zamówienia oczekujące na wpłatę w serwisie Przelewy24. 

Płatność Przelewy24 przyjęta – płatność poprzez Przelewy24 została zaakceptowana 

Płatność przyjęta – płatność poprzez tradycyjny przelew została zaakceptowana 

Dostarczane - Zamówienia wysłane do klienta z nadanym nr listu przewozowego. 

Dostarczone – Zamówienie zostało dostarczone do klienta 

Anulowane - zamówienia anulowane przed wysyłką.

8. Jaki jest koszt dostawy i jej sposoby?

Przy złożeniu zamówienia powyżej 500zł koszt przesyłki jest darmowy. 

Realizacja zamówienia jest możliwa za pośrednictwem Kuriera DPD i Paczkomatów InPost:

Kurier DPD, płatne z góry - 12,99 zł 

Kurier DPD, płatne przy odbiorze - 15,99 zł 

Paczkomaty InPost - płatne z góry - 11,50 zł 

Odbiór osobisty w sklepie - 0,00 zł 

Aby zobaczyć więcej informacji kliknij TUTAJ.

9. Kiedy obowiązuje darmowa wysyłka?

Darmowa wysyłka obowiązuję po zrobieniu zakupów powyżej kwoty 500zł lub jeżeli jest prowadzona takowa akcja promocyjna.

Płatności

1. Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?

Wszystkie ceny podane w sklepie posiadają wliczony podatek VAT.

2. Jakie są możliwe formy płatności za zakupy?

Wszystkie płatności są realizowane za pośrednictwem systemu Przelewy24. W zależności od wybranej formy dostawy, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności: 

 - Tradycyjny przelew na konto bankowe

 - Płatność przy odbiorze

 - Płatność elektroniczna (on-line)

Jeżeli nie udało Ci się zrealizować płatności za złożone zamówienie, możesz wykonać przelew tradycyjny na rachunek bankowy w tytule przelewu podając swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia

44 1140 2004 0000 3302 7345 3385

(Marzena Stadnicka Firma Handlowa SPORT4U, ul. Rzeszowska 13, 38-130 Frysztak)



Aby zobaczyć więcej informacji kliknij TUTAJ.

3. Jakie są nasze dane do przelewu?

Marzena Stadnicka Firma Handlowa SPORT4U, ul. Rzeszowska 13, 38-130 Frysztak 

44 1140 2004 0000 3302 7345 3385

Zwroty / wymiany / reklamacje

1. Czy można zwrócić zamówione produkty?

Chcąc dokonać reklamacji należy:

1.    Pobierz formularz zwrotu (link do formularza znajduje się na dole strony), wydrukuj go i wypełnij podając wszystkie niezbędne informacje

2.    Wyślij zwracany produkt razem z formularzem na adres:


Firma Handlowa SPORT4U Marzena Stadnicka

Ul. Rzeszowska 13

38-130 Frysztak

Email: [email protected]

 

Z dopiskiem „SPORT4U – ZWROTY

3.    Zwracany produkt wraz z oświadczeniem możesz również dostarczyć osobiście na adres:

Firma Handlowa SPORT4U Marzena Stadnicka

Ul. Rzeszowska 13

38-130 Frysztak

4.    Zwroty z reguły realizowane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Zamieszczenie dopisku „SPORT4U – ZWROTY” na paczce przyspieszy proces rozpatrzenia zwrotu.

5.    Przy odsyłaniu prosimy NIE NAKLEJAĆ ANI NIE PISAĆ niczego na fabrycznych opakowaniach, ponieważ towar przeznaczony jest do dalszej sprzedaży. Fabryczne opakowanie można zawinąć w np. folie lub papier i na to nakleić list lub napisać adres.

6.    Przy wymianie lub zwrocie towaru metki nie mogą być oderwane, prosimy również o nie zdejmowanie zabezpieczeń z suwaków (jeśli takie występują), a także dołączenie dowodu zakupu, który najczęściej przypięty jest do drukowanego paragonu imiennego.

7.    Zwroty dokonywane są na numer konta podany przez Państwa w formularzu.

8.    Formularz zwrotu w wersji PDF jest dostępny pod linkiem FORMULARZ ZWROTU

2. Co zrobić, jeśli otrzymamy nie ten produkt, który się zamawiało?

1.    Pobierz formularz wymiany (link do formularza znajduje się na dole strony), wydrukuj go i wypełnij podając wszystkie niezbędne informacje

2.    Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:



Firma Handlowa SPORT4U Marzena Stadnicka

Ul. Rzeszowska 13

38-130 Frysztak

Email: [email protected]

 

Z dopiskiem „SPORT4U – REKLAMACJE

3.    Reklamowany produkt wraz z oświadczeniem możesz również dostarczyć osobiście na adres:

Firma Handlowa SPORT4U Marzena Stadnicka

Ul. Rzeszowska 13

38-130 Frysztak

4.    Reklamacje z reguły realizowane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Zamieszczenie dopisku „SPORT4U – REKLAMACJE” na paczce przyspieszy proces rozpatrzenia zwrotu.

5.    Przy odsyłaniu prosimy NIE NAKLEJAĆ ANI NIE PISAĆ niczego na fabrycznych opakowaniach, ponieważ towar przeznaczony jest do dalszej sprzedaży. Fabryczne opakowanie można zawinąć w np. folie lub papier i na to nakleić list lub napisać adres.

6.    Jeśli wybrali Państwo paczkomaty lub kuriera zwykłego prosimy o dołączenie do odsyłanej paczki 10zł na koszty odesłania produktu lub ewentualnie o wpłatę tych 10zł na podany numer konta:

44 1140 2004 0000 3302 7345 3385

7.    Formularz reklamacyjny w wersji PDF jest dostępny pod linkiem FORMULARZ REKLAMACYJNY

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania